Klientu servisa un telekomunikāciju mācību programmas. Tālr.: 67755522

                                               Par mums          Programmas         Mūsu klienti         Kontakti               29376335
Klientu apkalpošanas apmācība  
      <<< Atpakaļ uz kursu sarakstu
SASKARSME   AR   DAŽĀDU   TIPU   CILVĒKIEM
(KONFLIKTU   RISINĀŠANA)
 


Kursa mērķis:
Pilnveidot saskarsmes iemaņas, apgūstot jaunas kontaktēšanās stratēģijas
saskarsmē ar dažādu tipu cilvēkiem

Kursa saturs:

  1. Uzvedības novērtēšanas kritēriji
  2. Cilvēku uzvedības pamatmērķi
  3. Dažādu personības tipu ekspressdiagnostika: raksturojums, psiholoģiskās īpašības, ārējais izskats, neverbālā valoda, runa
  4. Dažādu personības tipu ieradumi, aizraušanās
  5. Kā iepatikties dažāda tipa cilvēkiem?
  6. Konfliktu risināšanas stratēģijas ar dažādu tipu cilvēkiem
  7. Saskarsme un veiksmīgas kontaktēšanās stratēģijas ar “problēmcilvēkiem”
  8. Dažādu personības tipu stresa avoti, stresa pazīmes un palīdzība stresa pārvarēšanā
  9. Labvēlīgas attieksmes veidošana

Iegūtās zināšanas jums var palīdzēt:

  • Novērtēt dažādu cilvēku uzvedību
  • Elastīgi pielāgoties dažādiem saskarsmes partneriem
  • Atrast atbilstošu pieeju attiecīgajam personības tipam
  • Saglabāt pozitīvu attieksmi pret klientu konflikta situācijās
  • Efektīvāk risināt un savlaicīgi novērst konflikta situācijas

Ko var iegūt darba devējs?

Kursā iegūtās padziļinātās psiholoģijas zināšanas var sekmēt jūsu darbinieku sadarbību ar dažādiem klientiem un biznesa partneriem, ļaut efektīvāk uzklausīt neapmierināto klientu pretenzijas, izprast viņu uzvedības cēloņus, veiksmīgāk risināt konfliktsituācijas, nezaudējot pozitīvu attieksmi.

Mērķa auditorija:

  • Ikviens, kurš ieinteresēts veiksmīgāk veikt darījumus, apkalpot klientus un attīstīt sevi
  • Klientu apkalpošanas darbinieki
  • Vadītāji
Nodarbību veids: Īsas lekcijas, vingrinājumi, testi, diskusijas, lomu spēles, video ierakstu analīze

Kursa ieteicamais ilgums: 3 dienas (24 st)

 

 

 
          <<< Atpakaļ uz kursu sarakstu  
   
Telekomunikāciju apmācība  
   
Būvsertifikācija  
   
Konsultācijas  
   
Termini  
   
Raksti  
   
   
   
   
   
   

© Komunikāciju grupa