Klientu servisa un telekomunikāciju mācību programmas. Tālr.: 67755522

                                               Par mums          Programmas         Mūsu klienti         Kontakti               29376335
Klientu apkalpošanas apmācība  
      <<< Atpakaļ uz kursu sarakstu
PĀRDOŠANA   PA   TĀLRUNI   -   TELEMĀRKETINGS
 
 


Kursa mērķis:

  • Komunikatīvās kompetences paaugstināšana saskarsmē pa telefonu
  • Iepazīstināt ar telemārketinga un pārdošanas pa telefonu pamatprincipiem, iespējām un praktiskajiem paņēmieniem
Kursa saturs:
  1. Mārketiga, telemārketinga, teleseila jeb pārdošanas pa tālruni jēdzieni
  2. Telemārketinga funkcijas
  3. Izejošais telemārketings. Priekšrocības un trūkumi
  4. Balss parametri un to kontrole
  5. Balss izmantošanas taktika
  6. Ikdienas balss un prezentācijas balss
  7. Klienta novērtēšana pēc balss
  8. Pārdošanas stratēģijas
  9. Pārdošanas procesa etapi
  10. Telefonsarunu vadīšana. Mērķu apzināšanās
  11. Klienta vajadzību izzināšana
  12. Prasme klausīties
  13. Prasme izteikt argumentus
  14. Argumentu veidošanas principi
  15. Ienākošais telemārketings
  16. Darbs ar klientu pretenzijām un „grūtajiem” klientiem
  17. Problēmu risināšanas algoritms
  18. Neveiksmju un negatīvo emociju pārvarēšanas iespējas
  19. Atšķirības starp telemārketingu un pārdošanu pa tālruni
  20. Teleoperatoru uzdevumi
  21. Pārdošanas pa tālruni darbiniekam attīstāmās īpašības, prasmes un iemaņas
     

Mērķa auditorija: Uzņēmumu darbinieki, kuriem bieži nepieciešams kontaktēties pa telefonu

Nodarbību veids: īsas, interaktīvas lekcijas, vingrinājumi grupās, strukturētas
grupas diskusijas, testi, lomu spēles, videoierakstu analīze.


Kursa ieteicamais ilgums:
3 dienas (24 st)
 

 
          <<< Atpakaļ uz kursu sarakstu  
   
Telekomunikāciju apmācība  
   
Būvsertifikācija  
   
Konsultācijas  
   
Termini  
   
Raksti  
   
   
   
   
   
   

© Komunikāciju grupa