Klientu servisa un telekomunikāciju mācību programmas. Tālr.: 67755522

                                               Par mums          Programmas         Mūsu klienti         Kontakti               29376335
Klientu apkalpošanas apmācība  
      <<< Atpakaļ uz kursu sarakstu
STRESA  VADĪŠANAS  PAŅĒMIENI
 
 


Kursa mērķis:

  • Pilnveidot dalībnieku izpratni par stresu, tā ietekmi
  • Attīstīt spēju uzņemties atbildību par savu pašsajūtu

Kursa saturs:

  1. Vadītāju un darbinieku profesionālais stress
  2. Stress darbā un personiskajā dzīvē – lomu konflikti
  3. „Profesionālās izdegšanas” fenomens un profilakse
  4. Stresa izpausmes un sekas
  5. Stresa līmeņi un attīstības stadijas
  6. Stresa veidi
  7. Stresa vadīšanas iespējas uzņēmumā
  8. Stresa kognitīvie, emocionālie un fiziskie cēloņi un vadīšanas pieejas
  9. Sieviešu un vīriešu stress
  10. Ilgtermiņa stresa izraisītāji un uzturētāji
  11. Zema pašapziņa, neticība saviem spēkiem kā stresa iemesls
  12. Stresa profilakse – psihohigiēna - fiziskā slodze un emocionālā labklājība
  13. Stress un laika plānošana (Eizenhauera princips)
  14. Relaksācijas veidi (vizualizācija, autogēnais treniņš, meditācijas, fiziskie vingrinājumi)
  15. Bioenerģētiskā regulācija

Iegūtās zināšanas jums var palīdzēt:

  • Apzināties stresa izpausmes un cēloņus
  • Kontrolēt savu uzvedību, emocijas un domāšanu stresa situācijās
  • Apgūt jaunus relaksācijas paņēmienus
  • Uzlabot savas dzīves kvalitāti – saglabāt augstas darba spējas

Ko var iegūt darba devējs?
Darba devējs var iegūt darbiniekus, kuri labi pielāgojas apkārtējās vides mainīgajiem apstākļiem, ir toleranti pret stresu un demonstrē labas paškontroles iemaņas, un ilgstoši saglabā augstas darba spējas

Mērķa auditorija: Organizāciju darbinieki un vadītāji

Nodarbību veids: Īsas lekcijas, relaksācijas vingrinājumi, meditācijas, praktiski uzdevumi, strukturētas grupas diskusijas, testi

Kursa ieteicamais ilgums: 3 dienas (24 st)
 
 
          <<< Atpakaļ uz kursu sarakstu  
   
Telekomunikāciju apmācība  
   
Būvsertifikācija  
   
Konsultācijas  
   
Termini  
   
Raksti  
   
   
   
   
   
   

© Komunikāciju grupa