Klientu servisa un telekomunikāciju mācību programmas. Tālr.: 67755522

                                               Par mums          Programmas         Mūsu klienti         Kontakti               29376335
Klientu apkalpošanas apmācība  
      <<< Atpakaļ uz kursu sarakstu
ORGANIZĀCIJU   KULTŪRU   IETEKMĒJOŠIE   FAKTORI
 
 


Kursa mērķis:
Apskatīt organizāciju kultūru ietekmējošos faktorus, organizāciju kultūras pētīšanas metodes un organizāciju kultūras maiņas iespējas

Kursa saturs:

  1. Kas ir organizācijas kultūra
  2. Organizācijas kultūras loma uz klientu orientētā organizācijā
  3. Organizācijas kultūra - organizācijas tēla veidotāja
  4. Organizācijas kultūras līmeņi
  5. Organizāciju kultūru ietekmējošie faktori
  6. Organizāciju kultūras izpētes iespējas
  7. Organizāciju kultūras tipoloģija
    • Klanu jeb ģimenes tipa kultūra
    • Adhokrātiskā jeb radošas darbības kultūra
    • Tirgus jeb konkurences kultūra
    • Hierarhiskā jeb birokrātiskā kultūra
  8. Vājas un stipras organizācijas kultūras pazīmes
  9. Organizācijas kultūras ietekme uz organizācijas efektivitāti
  10. Organizāciju kultūra kā viens no motivāciju veidojošiem faktoriem
  11. Organizāciju kultūras atbilstība organizācijas mērķiem
  12. Organizācijas kultūras maiņas iespējas:
    • Evolucionārais ceļš
    • Revolucionārais ceļš
  13. Pretestība pārmaiņām
  14. Kultūras uzturēšanas metodes
  15. Organizācijas filozofijas izstrādāšana - pirmais solis organizācijas veidošanā
  16. Ieteikumi organizācijas kultūras veidošanai

Iegūtās zināšanas jums var palīdzēt:

  • Labāk izprast ar kultūru saistītos procesus organizācijā
  • Izprast organizāciju kultūru ietekmējošos faktorus
  • Apzināties organizācijas kultūras uzturēšanas un pilnveidošanas metodes
     

Mērķa auditorija:

Visu līmeņu vadītāji

Kursa ieteicamais ilgums: 2 dienas (16 st)

 
 
          <<< Atpakaļ uz kursu sarakstu  
   
Telekomunikāciju apmācība  
   
Būvsertifikācija  
   
Konsultācijas  
   
Termini  
   
Raksti  
   
   
   
   
   
   

© Komunikāciju grupa